Марката под която се дистрибутират филмовите заглавия, вече представи няколко хитови продукции в киносалоните у нас
Nova Broadcasting Group (NBG) навлезе на пазара на киноразпространение в България. Марката, по която се дистрибутират филмовите заглавия - „Лента“ - вече представи на българските зрители селекция от изключителни холивудски заглавия.
„Навлизането на кинопазара у нас е част от стратегията ни за разрастване и диверсифициране на бизнеса. В дългосрочен план тази стъпка ще подпомогне и усилията ни за предлагане на качествено и разнообразно филмово съдържание на българските зрители на различни платформи и устройства. Щастливи сме от резултатите, които постигнаха първите заглавия, и сме подготвили още изключителни премиери за любителите на киното в България” - каза Вики Политова, главен оперативен директор на NBG.
През тази година „Лента“ ще изненада почитателите на киното със селектирани заглавия от каталога на Lionsgate: „Сикарио“ и „Тиха нощ, луда нощ“, новотo заглавие на легендарния режисьор Уди Алън – „Почти нормален“, както и най-малките зрители с прекрасните анимации „Мюн: Пазителят на луната“ и „Сава - Сърцето на воина“.
През следващата година зрителите ще могат да се насладят на дългоочакваните продължения на едни от най-успешните холивудски продукции: втора част на хитовия трилър на режисьора Луи Летерие „Зрителна измама”, продължението на култовия екшън „Механикът” и нова глава от забавната комедия за добрите гръцки момичета - „Моята голяма луда гръцка сватба 2”.
Своя дебют в киносалоните в България ще направят и ленти като високобюджетната екшън-драма "Дълбок хоризонт", филмовата адаптация от Стивън Спилбърг “Големият дружелюбен великан” (The BFG: Big Friendly Giant), както и новият съвместен проект на актьорите Робърт Де Ниро и Зак Ефрон с работното заглавие „Dirty Grandpa”.
Сред топ заглавията, които „Лента“ представи до този момент на българската публика, бяха:
- шпионският трилър „Мисия: Ноември” с Пиърс Броснан в главната роля,
- екшънът „Ярост” с Брад Пит,
- „От глупав по-глупав: Завръщането” с любимите холивудски актьори Джим Кери и Джеф Даниълс,
всички от които попаднаха в челните места на националния боксофис.
"Лента" представи и последния филм на Уди Алън – „Магия в полунощ”.
Партньорите на "Лента" - дистрибуторската компания "BS Films" (Би Ес Филмс) уточниха за Дир.бг, че продължават успешната си съвместна работа с NBG, без да са част от марката "Лента".