Amazon Studios привлече Крисчън Дейвин от Netflix за ръководител на глобалния маркетинг на кинофилми, съобщава Холивуд Рипортър. В досегашната си компания Дейвин е бил вицепрезидент по глобалния творчески маркетинг и е работил по кампаниите на "Рома" , "Bird Box", "To All the Boys" и други заглавия. Висшият служител е заемал досега позиции и в MGM, Warner Bros. и 20th Century Fox.
Дейвин ще работи в тясно взаимодействие с шефа на Amazon Studios Дженифър Салки, която преди две години дойде от NBC, както и с колегите си Тед Хоуп, Джули Рапапорт и Мат Нюман, с които ще създават и провеждат всички филмови кампании за кина и стрийминг проекти.
Сред предстоящите заглавия на Amazon са романтичните драми "Sylvie's Love" с Теса Томпсън и "Chemical Hearts" с Лили Райнхарт.