Първият трейлър на фентъзи екшъна "Тор: Рагнарок", който излиза по кината след половин година, подгря сериозно публиката - и от "Марвъл" отчетоха, че това е техният най-гледан трейлър за всички времена.
Рекордът се брои за гледане в рамките на 24 часа. Трейлърът бе разпространен в понеделник, на 10 април.
Вижте го и вие (1:55 мин., с български субтитри).
Рекламното видео е и рекорд за "Уолт Дисни" - най-гледаното за всичките брандове на компанията (марките за игрални и анимационни филми, Pixar, Star Wars, Marvel). Броят на онлайн посещенията надмина 136 милиона за денонощие, съобщава изданието "The Wrap".
Досегашният носител на рекорда за Дисни бе трейлърът на "Красавицата и Звяра" от ноември 2016 г., който достигна 127.6 милиона гледания за първите 24 часа. "Междузвездни войни: Силата се пробужда" пък отчете 112 милиона. Само за Marvel, досегашният му рекорд бе "Първият отмъстител: Войната на героите" - 94 милиона.
В трейлъра Тор (Крис Хемсуърт) трябва да оцелее в смъртоносна гладиаторска битка, която изненадващо го изправя срещу неговия добър приятел от Отмъстителите - Невероятния Хълк (Марк Ръфало). Филмът носи белега на нестандартния стил на новозеландския режисьор Тайка Уайтити, който навлиза в света на блокбъстърите след обралия фестивалните награди в света хорър "Какво правим в сенките" (2014 г.) и миналогодишния "Лов на диви хора", показан в България на Sofia Independent Film Festival през октомври - ноември.
По своята тоналност пък, "Тор: Рагнарок" наподобява "смахнатия" "Пазители на Галактиката Vol. 2" на Джеймс Гън - отбелязва The Wrap.